Het is mijn vijfde boek in vijf jaar tijd, een periode van turbulente ontwikkelingen in het veroveren van nieuw werk. Jobmarketing 2.0 helpt werkzoekers stap-voor-stap hoe snel nieuw werk te veroveren. Met veel praktische voorbeelden anno 2012, zoals cv’s, samenvattingen en oefeningen. En het geeft bij iedere stap de handvatten hoe LinkedIn, Twitter en Facebook hierbij helpen om jezelf zichtbaar te maken.
Vakcollega’s, P&O-ers, recruiters, uitzend-, detacherings- en werving- & selectiebureaus zijn juist via social media op zoek naar nieuwe medewerkers. Zorg ervoor dat zij jou en je vakmanschap kennen, zowel in netwerken ‘in het echte leven’ als op social media. Leer bijvoorbeeld hoe je een 15-seconden-cv/profiel maakt en effectief inzet. Nieuw werk veroveren = Jobmarketing en social media!
Op 30 november is de boeklancering, exclusief voor loopbaanprofessionals, bij mijn uitgever Unieboek | Het Spectrum in Houten. Ben je werkzoekend, dan maak je ook kans om erbij te zijn! Doe mee met de actie voor werkzoekers.