In-company Masterclasses
Mijn specialismen zijn:
- Jobmarketing 3.0 – JOUW ARBEIDSMARKT: Nu vindbaar, straks nieuw werk
- Werk vinden met social media – LinkedIn, Twitter en Facebook
- Het 9-seconden cv
- LinkedIn en duurzame inzetbaarheid
- Vakmanschap van Loopbaanprofessionals versterken
Elke in-company masterclass en training voor bedrijven en organisaties maak ik op maat conform jouw wensen. Mijn stijl is kenmerkend: ik ben veel in dialoog met de deelnemers in de zaal. Zo neem ik hen mee naar een actieve inzet van de jobmarketingtechnieken, waaronder een succesvol cv, netwerken binnen je vak en een adequate inzet van social media zoals LinkedIn, Twitter en Facebook. Masterclasses* voor groepen van 20 tot meer dan 80 deelnemers hebben een duur van 1,5 tot 3,5 uur en worden afhankelijk van jouw voorkeur in het Nederlands of Engels gegeven. Natuurlijk kan ik een masterclass of training ook online geven als webinar.
Verschillende masterclasses zijn mogelijk
Masterclasses zijn inzetbaar voor netwerkende (mede)werkers én voor werkveroveraars. Ik bespreek graag met je waarmee ik de deelnemers stappen kan laten zetten! Masterclasses waar ik veel voor gevraagd word zijn:
- Masterclass Profileren en Netwerken op LinkedIn
- Masterclass On- en Offline Netwerken
- Masterclass Curriculum Vitae, cruciaal document
- Masterclass LinkedIn, the next level
- Masterclass Solliciteren anno nu
- Masterclass Solliciteren via LinkedIn
- Masterclass ‘Jobmarketing 3.0, wat zeg ik 4.0’ – nieuwste van het nieuwste in een uur
- NIEUW! Masterclass ‘Candidate Journey voor HR’
* Een intensieve training geef ik in kleinere groepen. Daarbij gaat de groep daadwerkelijk direct achter de laptop aan de slag.
Onderwerpen masterclasses
De volgende onderwerpen komen – in overleg met jou – aan bod:
-
- het opbouwen van een persoonlijk netwerk ‘in het echte leven’
- netwerken via LinkedIn met vakcollega’s en hun selecteurs
- LinkedIn-update en -blogfunctie / impact op je netwerk
- het onderhouden van je vakkennis met social media
- de kracht van Twitter en Facebook
- profilering op je ’9-seconden-cv’, met goed/fout-voorbeelden uit mijn praktijk, uit te breiden met twee ‘real life’ voorbeelden met deelnemers op de flip-over
- de kracht van trefwoorden in je cv op je socialmediaprofielen
- de plek van jobmarketing in het nemen van een loopbaanstap
- de levensloop van een vacature
- jouw persoonlijke arbeidsmarkt
- de valkuilen in het profileren met social media
- preselectie met assessments, gaming en video
- het sollicitatiegesprek
Graag stem ik persoonlijk met je af welk onderwerp past bij jouw deelnemers. Daarvoor breng ik vanzelfsprekend een voor jouw organisatie op maat gemaakte offerte uit. Ben je een loopbaanprofessional? Boek dan een afspraak in: koffie met Aaltje. Ik spreek je graag!