Een nieuw sollicitatiehandboek van bestsellerauteur Aaltje Vincent

• Waar hoop je op als je solliciteert?
• Wat kan een baan jóú bieden?
• En hoe vind je nou écht geluk in je nieuwe werk?

In haar nieuwe boek richt Aaltje Vincent, een van de grootste specialisten op het gebied van solliciteren, zich op het vinden van werkgeluk. Uit onderzoek blijkt dat bijna een derde van alle werkenden al na een jaar vertrekt bij een organisatie omdat er toch geen goede match is tussen de werknemer en de werkgever. Het is tijd dat daar verandering in komt en dat geluk centraal komt te staan in het sollicitatieproces.

In Solliciteren naar werkgeluk helpt Aaltje werkzoekenden én werknemers slim en succesvol te solliciteren naar een baan waar ze écht gelukkig van worden.

Aaltje Vincent is een toonaangevend expert in jobmarketing met ruim dertig jaar ervaring in het vakgebied. Ze deelt hierover als spreker, trainer en coach en in de landelijke pers en op radio en tv. Ze heeft al meer dan 100.000 boeken verkocht en is auteur van de bestsellers Jobmarketing, Jobmarketing 2.0, Jobmarketing 3.0, Jobmarketing 3.0 Werkboek, Solliciteren via LinkedIn, Het grote sollicitatiewerkboek en Sollicitatiegesprekken doe je zo.